Każdy właściciel sklepu wie, że wysokiej jakości produkty są nieodzownym elementem niełatwej drogi do sukcesu. Pozytywny wizerunek jest kluczową kwestią, jeśli chcemy zdobyć szersze grono zainteresowanych naszą ofertą, a co z tym się ściśle wiąże, zwiększyć zyski firmy. Internetowa ankieta pozwala odpowiedzieć na pytania, czego potrzebują i jakie wymagania mają konsumenci.
Badanie satysfakcji jest skutecznym miernikiem poziomu zadowolenia osób korzystających z oferty marki, ale także pozwala poznać wszelkie opinie o produkcie lub usłudze. Ankieta zadowolenia klienta sklepu jest natomiast sprawdzonym narzędziem, umożliwiającym utrzymanie dobrych relacji oraz budowania lojalności wobec firmy, o czym przedsiębiorcy niestety często zapominają.
Internetowa ankieta pełni rolę nieskomplikowanego sposobu poznania odpowiedzi na pytania, które w wielu przypadkach są utrapieniem dla właścicieli e-sklepów. Co zrobić, gdy pojawiające się opinie o produkcie są negatywne? Ten popularny problem łatwo rozwiązać w niestandardowy sposób. Producenci platformy Fixback stworzyli z metodę szybkiego pozyskiwania pozytywnych rekomendacji.
A całe zamieszanie wokół… kodu QR. Wystarczy sporządzić ankietę dotyczącą działalności sklepu internetowego i zachęcić klienta do jej wypełnienia. A jak? Dobrą praktyką jest zaproponowanie zniżki, bonu lub drobnego podarunku w zamian za poświęconą chwilę. Następnym krokiem jest zeskanowanie telefonem wcześniej wspomnianego kodu QR, który przekieruje konsumenta do sporządzonego kwestionariusza.
Odpowiedzi na pytania zobrazują sytuację marki – przede wszystkim jej wizerunek, perspektywy na tle konkurencji oraz elementy, które można doszlifować. Ankieta zadowolenia klienta sklepu jest nie tylko szansą zreformowania szeroko pojętnej działalności firmy, ale również sposobem poznania, jak nas oraz naszą ofertę oceniają inni.
Opinie o produkcie dynamicznie wpływają na postrzeganie marki. Konsumenci często przed dokonaniem zakupu czytają komentarze na temat danej rzeczy, a następnie weryfikują, czy spełnia ona ich oczekiwania. Narzędzie Fixback https://fixback.pl/ odpowiada również za zdobywanie większej liczby rekomendacji w sieci.
Pozytywne referencje klientów trafiają do wybranych mediów społecznościowych, stając się dostępne dla szerokiego grona odbiorców, natomiast negatywne opinie o produkcie trafiają do właściciela lub managera sklepu, kreując pomocną drogę do wprowadzenia zmian i nowych rozwiązań.